2010-03-25
 10:12:30

back in business

Det går bra nu!! Snön e snart borta helt och lLuncherna på Aqua flyter på, haft en praktikant denna vecken, perfa å ge henne uppgifter när ja själv knappt vet något. haha, men hon har varit jättebra och jag har varit jättebra, sådeså.
Igår jobbade jag lunch på Aqua och sen gick jag och provjobbade på ett nytt jobb. Även där som servitris eller kanske säger man värdinna. Nyfikna va?
Det var på Bowling Arenas restaurang. Och igår när det var hv match var det en del som åt hvbuffe och min uppgift e å ta hand om sällskapen och stå i baren och servera dricka. Dom har även ett cafè som jag också har hand om. Passar mig perfrekt, då det är något nytt och det är ca 3 minuter hem till mig på cykel.
Detta är bara extra några kvällar i månaden, och dom har stängt i sommar när jag jobbar som mest på aqua så det är perfa!

Men det är inte bara jag som är toppen.
Har världens mest jobbande pojkvän för tillfället skulle ja tro, här är hans schema denna veckan;
mån-tors 07-16
fredag 06-15 + 22-03,30
Lördag Match+ 22-03,30
Söndag 07-16

Grym är han, som fått jobb som bartender på Harrys, det går bra nu:) Å denna helgen är det lönehelg, vilket betyder mycket folk, mycket jobb.

Full fart framåt, de e så vi gör det här, å vi gillarrt! Börjar få lite runtin, känns underbart! Awesome!

Nu ska ja iväg på jobb, tudiloooooo



Den vackraste stunden i livet var den när du kom



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: