2010-06-08
 16:13:46

Min lediga helg- del 1

var helt underbar! Vet knappt va jag ska börja eftersom det har hänt så mycket!

i torsdags vid 5 tiden åkte jag och adam hem till skogarna. I gislaved lämnade adam bilen för att sedan hämta den på lördag morgon. Jag adam mammi fillo å passa åkte ner mot strandhem. På motorvägen åkte sosso upp jämsides med oss av en ren slump och till stugan åkte vi alla där liffo ja ni läser rätt liffo, min pappa hade fixat mat! En elouge till honom:)
Vi myste med grillmat och vin och tog sedan en promenad nere vid havet, passa rymde som vanligt men kom tillbaka efter några minuter. Kul och gå runt i alla gångarna och kolla på alla nybyggda hus:)







Nu hinner jag inte mera... lägger in studdebilderna ikvll för nu ska ja på spinning:)

tjiho!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: