2010-06-20
 23:52:06

min lediga dag..

Haft en grym söndag! jag eller vi har hunnit med massor. Adam jobbade och jag hade liffo här på fika, kul:) Sen städade jag, adam diskade, vi tvättade,jag öppnade frisörsalong i köket och klippte min påg, vi bytte sängkläder, jag handlade, vi hämtade upp fläkten eftersom det(redan nu) är 36 grader i våran lilla 1a,  han grillade, sen åt vi godaste maten på sjukt länge, å då vet ni att ja äter restaurangmat jämt;)
Det blev Flintastek med grillad paprika/majs samt bakpotatis(som för övrigt tar fett lång tid i ugnan) å en kall sås alà Lollo!!
Vi har även hunnit med att se 2 matcher och fått masse.

En sjukt bra dag. eller iaf en nyttig dag!

nu ligger björnen och sover i sängen. Idag har han haft kärleksförklaringar till sängen:
- Det är så sjukt skönt att bara lägga sig i sängen, man bara glömmer alla problem och bekymmer man har och bara kopplar av. Å va skönt ja ligger, jag ska aldrig någonsin flytta på mig. Fast det värsta är när man somnar, för då måste man vakna någongång...


själv har jag svårt att somna. . .


Lovan

Lite uppdatering vore helt trevligt, tihi :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: