2010-06-08
 19:39:56

lör/sön:)

Lördagen blev det att sola lite till. Adam & sosso valde att lämna oss... :(
Jag tog bilen och packade in resterna av familjen och körde hem mot torpet. Där höll 6juni firandet igång! jag stack iväg på förfest med malin och senare blev det öltältet. Roligt att träffa alla som man inte sett på , ja de kändes som år..? sen..
Musiken slutade vid två och då var de dags för efterfest hos martin, där alla killarna åt upp hans studentmat, haha! Jag vandrade hemåt vid fyra tiden.. ganska så trött.
vaknade bakis å seg, men då va de dags att åka å kolla på balen.. så fina dom var:)



Efter detta väntade ja å jillo på min buss upp till storstaden.. Seg som jag var väntade jag på att adam skulle komma å hämta mej.. men nähe, dom kom pal & hansson eftersom adam inte var körbar.. För i vår lägenhet var det tydligen fest.. Killarna hade börjat dricka till tennisen och sen fortsatt. Inte riktigt med på fest, kände inte riktigt suget dät.. men va får man  göra i sånna lägen.. jo ställa upp för laget. Så det blev grillning.. en å annan grasshopper å baileys åkte ner i mig:)
Det blev en bra kväll med sjukt mycket bra musik. En-jag älskar att leva kväll som adam så fint sa.
så en ledig helg resulterade i en tredagarsfylla, ja klagar inte.. det gäller ju å ta igen när man väl kan.. Nu blir det jobb tills ja stupar, eller tills msommarafton:) wiho

Nu blir det kotlett å potatos i ugnen, de ska va gött å leva!



förresten, spinningpasset dödade mej..

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: