2010-01-19
 15:13:33

smoothies, jobbansökningar och träning.....

Det är jobbigt att söka jobb. Brukar tycka att det är kul.. Förra gången Adam behövde söka jobb sökte jag en massa åt honom för att det var kul... Men nu är det mest jobbigt. Det hjälper inte att man har skrivit ett CV för de flesta sidorna får man fylla i formulär ändå..
Och det sämsta är att våran dator är sönder så har ftt låna emelies (TACK) och hon har inte word.. Så går inte öppna och kolla vad man har skrivit och ens referenser med mera.. Adam fixa datorn nu!!!!

Har blivit kallad till en intervju, har inte bestämt mig än om jag ska gå.. Den är i Norrköping och jobbet är i Grekland eller Turkiet.. Sportentertainer. Arrangera beachvolly och sådant på dagen sen står man för underhållningen på hotellet på kvällen, haha..Får se hur det blir med detta.. Har några dagar på mig att fundera för jag vet att det finns jobb jag hellre vill ha som jag har sökt så känns surt att lägga massa pengar på intervjun om man ändå inte kommer ta jobbet om man nu skulle få det.. Men sen får man ju inte vara kräsen heller i dessa tider.. jaja tjööta

Adam är iväg och jobbar, kul för honom! 14-00.. Någon som var sjuk så han fick hoppa in.. Ska förmodligen jobba imorgon också. Han tyckte det var litr tråkigt för han missar träningen men samtidigt måste han ju ta det..

Själv ska ja va hur super grym som helst och träna dubbelpass på friskis idag! Pulsmedel och yoga.. Första gången jag ska ge mig in på ett yogapass så får väl se hur detta går..



Adam med smoothies, äter detta till frulle varje dag, toppen!!:)
Förresten så har ja den bästa pojkvännen man kan ha :)

Nu blirre desperate houswives, har en del avsnitt att ta igen..=) puss haj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: