2010-01-11
 17:51:04

Skönt!!

Skönt att vara hemma i lägenheten. Skönt att ha fixat allt.. Har hållt på i nästan 2 dagar.. Hela förrådet var fyllt med saker som skulle upp. Ni som inte vet det så har vi haft lägenheten uthyrd så har tagit bort allt som varit vårat förrutom möblerna!

Vi har även vatt och handlat, trodde knappt man kunde handla så mycket.. 1200spänn! hejdå pengarna.. varför ska mat vara så dyrt? och ändå handlar vi på willys, som är typ den billigaste matbutiken.. Jaja, nu kan man iaf äta sig mätt!
Köpte oxfile(på rea så klart,haha) tills imorgon då det är en specielldag,tihi! mer säger jag inte än..:)

Nu leker livet. Det är nu jag ska bestämma vad jag ska göra. Eller vad jag vill göra. Både jag och Adam har suttit och skrivit ihop CVn idag. Jag har skrivit min på både svenska och engelska då jag ska söka en del utomlands. Kan inte riktigt bestämma mig, jönköping, norge eller spanien, italien, france? får helt enkelt söka överallt och se vart man får napp. Livet består av tillfälligheter, ibland har man tur ibland inte..
Och på tal om tur så vann jag på min triss för andra gången.. 25 * 2 igen så  blir 2 nya lotter nästa gång jag hälsar på Willys!! Snart rullar miljonerna in..

Idag ringde Adamo hyresvärden också eftersom vi fryser ihjäl i våran minibostad. Vi har en massa tända ljus och fryser ändå.. Inte konstigt.. I vårat kök var det 18,5 grader! hallå, e de meningen att vi ska förfrysa här eller?! 1 grad varmare i resten av lägenheten(de lilla som finns kvar när köket är sagt). Dom visste inte vad felet var för elementen gick som dom skulle och de kom inte in kyla från fönstren heller.. Så nähe vi får väll helt enkelt vira in oss i täcket när vi ska stå och laga lax med pasta och hollandesås ikväll.. gott förresten! Gud tyckte nog vi skulle få frysa lite nu när vi svettats i 2 månader..

Adam är och har möte med hagapojkarna, förmodligen spelar han där kommande säsong:)
Nähe, nu ska jag söka 794613 jobb..

tjenaaaa!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: