2010-01-25
 14:11:30

ojojoj

Arbetslös som jag är, seriös bloggare jag blitt!
Titta vad fint de har blitt, e ju nästan så man fäller en tår. Och nästan så att de är så fint så de passar in i våran fina lägenhet.

Adam jobbar idag, han packar kött..Hoppas han får med sig hem:) Själv så sitter jag vid min burk, har sökt en del jobb, sökt som au pair i NY också, hade varit mäktigt att bo där i ett halvår.
Annars har jag mest lagt tid åt den här förtjusande bloggen. Så från och med nu behöver ni inte bara läsa, nu kan ni njuta också, toppen!






Bara för att det är ni som läser så lägger ja in en bild på våran nya fräsha fondvägg!
ha en kanonersh dag!

Tjilleviippen i kistan!


emelie

lollo du vill inte vara aupair i england ist ;)



PUBLICERAT: 2010-01-26, 01:43:53 | URL: http://meliejohansson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: