2010-01-01
 12:02:12

nyarslofte..

Vad har jag gett mig in pa? Att inte dricka cola pa ett ar ar nog omojligt, men forsoka ska jag iaf:) ni far peppa mig jooo

Nyar var bra! Fast det borjade mindre bra. Vi hade sett ut en restaurang som var jattefin, fin var dock inte menyn. Vi kande inte for pizza & pasta pa nyar sa vi tog en Tuk Tuk till ett stalle som heter Lobster som vi visste va kanon! Dom hade ingen steak och eftersom Adaam och Svensson inte ater skaldjur sa ville vi inte ata dar heller.
Dags att leta upp en ny restaurang. Eftersom vi va ratt hungriga gick vi in pa en restaurang ganska fort, for fort. Jag bestallde vin, vilket dom inte hade. Bennet & Hansson bestallde jatte rakor och efter 15 min kom hon och sa att det inte heller fanns. Sa vi betalade for vara Chang sen gick vi.
Eftersom nagra i vart sallskap var SVINhungriga (a da ar man hungrig) och det var en massa stand med mat dar vi gick forbi kopte vi varsitt kycklingspett for att stilla varan hunger.. Efter ett tag gick vi in pa en engelskpub dar dom hade buffen. Buffen var inget att hejja for men vi tog den enda! Matta och glada akte vi in mot Had Rin. Eller jag och adam gjorde det for Bennet hade varit sa smart och lagt rumsnycklen pa en av de restauranger vi varit pa innan sa dom fick aka tillbaka och leta:) haha..
Full moon party, tror knappt man kan beskriva det.. hur manga tusen manniskor som helst.. malafarg over allas kroppar, manga som var utkladda, alla var glada! Det basta pa kvallen var nog anda 12 slaget, vilka fyverkerier dom hade.. Det holl pa sakert i 20 minuter innan festen fortsatte.. Vi slutade kvallen vid 4, vilket ar valdigt tidigt for att vara fullmoon i Thailand men jag var anda nojd:)

Idag har jag och Adam varit inne i Hadrin dar han provat sin kostym, byxorna ar helt klara och dom satt perfekt! Jag shoppade ett par nya flipflops da mina blev snodda & 2 solglasogon.. Adam kopte ett par snygga badshorts (badshorts nr 5 !)Synd att vi ar pa denna on sist for finns inte alla lika mycket shopping har...

Ikvall blir det chill kvall, kortspel och killsnack, en och annan chang, det ar sa vi gor det har i Thailand.. Och vi gillart! Sista soldagen imon sen seglar vi hemmot, buhu...

so longkalsong


Jill Österlind

Hej!

Gott nytt år!

Även vi har haft en trevlig nyårskväll.

God mat och dryck, mycket prat och skratt.

Raketer och champagne!

Har just ätit brunch hos familjen Hartler, som hälsar så gott!

Per undrar om ni vet något om whiskyn Ben Navis?



När landar ni på Landvetter?



/kram från ett kyligt Tygelsjö!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: