2010-01-17
 17:36:09

mysigt trött

HEJ OCH VÄLKOMMEN

Gårdagen gick bra! Jocke, barchefen visade mig runt. Han är 88a från Hestra så han kände igen mig och jag kände igen honom. Ja känner hans kompisar småsyskon så vi hade en del att prata om:)
Vi började sedan att rodda baren och sen var det bara att vänta på folket. Jag stod i baren längst ner längst in och det dansgolvet öppnar dom först när det är fullt med folk.
Så vid runt tolv rullade folket in och jag fick visa upp mina skills..;) Det var jätte roligt och skönt att den var en kväll när det inte var så mycket folk så jag hann lära mig mer.. Dom sa att denna kvällen va typ sämst på hela året för ingen har pengar efter julen osså e de innan löning.
Slutade klockan tre när vi städat upp allt och sen stannade största delen av personalen kvar, käkade, tog en öl  snackade.. Halv 5 låg jag i sängen! Helt slut, inte van vid dom tiderna riktigt.
Men kul var det så hoppas på att dom ringer mig för mer kvällar, de sa dom att dom skulle.

Idag är det söndags mys. Mammsen ringde vid 12 och väckte oss.. sen blev det frulle och sedan dess har vi suttit fast i soffan.. Massa tända ljus:) Adam har försökt fixa datorn som har pajat(lånar emelies dator nu!) och jag har kollat på typ 11 programm av the X-effekt på MTV..
Haha, snacka om trött.
Skönt med sånna dagar ibland.. Men imorgon blir det att köpa Friskis&svettis kort!

Stackars adam har problem med sin visdomstand igen ( typ 10gången) och ska ringa tandläkaren imorgon...Inte kul att lägga en massa pengar på sånt..

Allt för meeej, heej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: