2010-01-08
 18:00:11

KUL

Hade skrivit ett fett långt inlägg men eftersom denna datorn har väldigt stora problem och internettet krashar en gång i minuten så försvann allt.......DAMP

Skrev iaf kort å väldigt sammanfattat att jag har gjort allt man behöver på vintern så kan det bli sommar nu?
Har åkt längdskidor runt sjön, sjukt jobbigt! förstår inte hur någon kan åka vasaloppet frivilligt..? Men det var kul, första gången jag åker! ( om inte 1 gång när jag var typ 10 år räknas)

Jag har åkte pulka på ekekullen med hela familjen, tom Passa åkte, fast hon tyckte inte att det var så roligt..

Idag har jag fikat med det gang, förutom norrbaggen Ag & engelska emelie för dom ville inte åka hem för fikan..Det var mysigt o ha lite tjejsnack.. Har inte haft för mycket av det på den sista tiden:) Har saknat er..
En runda på Gekås hann jag med igår också, 2000.. inte billigt inte! Men mycket var mat till lägenheten så det var väl behövligt...

Nu ska jag åka till min påg som hostar ihjäl sig. Han tål inte den svenska vintern.. det  gör iofs inte jag heller..haha!

tjolahopp!

ps, Nicole.. jag har åäö på denn adatorn men har inte riktigt kommit in i mitt svenneliv än, haha!! Kom och hälsa på, när ni vill! hade varit galekul:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: