2010-01-31
 17:57:05

hemma i torpet..

Tjenixen sa sixten!!

Oj, vad ska ja börja! Jo, i fredags!! Då var jag KUNG bakom baren.. Sjukt mycket folk på Centrum. Dom fick stänga insläppet vid halv 12 för då var det fullspikat inne i lokalerna! Grymt roligt att jobba:) Kom hem vid 5 på natten efter att ha stannat kvar och ätit, druckit och samtalat vilket resulterade till en enorm

trötthet då adams pappa ringde och väckte oss lite efter 10 och sa att dom skulle åka upp till oss snart. Familjen Svensson spanade in våran nya lägenhet och efter en tripp till IKEA hade vi även inhandlat
ett par nya gardiner till köket som Lena ska sy, tackar:)
ett nytt köksbord som christer ska måla, tackar igen:)
Ett nytt påslakan och nya handtag till köket! (sluuut på kontot)
Efter det åt vi på majoren, ja va nyttigare än vanligt och tog en sallad:)

Vidare till Adams match i tipshallen där hagapojkarna mötte aneby.. haga fick stryck och efter detta fick vi gå hem i kylan eftersom la Svensson hade kört mot de djupa skogarna igen. Fick pausa på Willys så vi skulle få tillbaka känslen i benen. usch.

Nu är jag hemma i torpet igen! Luffan hämtade mig i ingobilen efter som det inte gick några bussan, thanks dude!
Ska hämta en del kläder jag ska ha med mig, skriva ut CV och säga hejdå till folket för snart åker jag:) Ska bli underbart!
Men har svårt att förstå hur jag ska klara mig utan mig påg. Va ju jobbig att säga hejdå idag när jag tog bussen hem, och detta handlar om att va utan han i 2 dagar, haha bra där.

Men det kommer gå, för det måste gå! Klarar vi detta, så klarar vi allt:)

Nu blir de att börja laga mat till resten av familjedelarna kommer hem från skåneland. Alla utan Liffot som är kvar i söder..

tjingeling



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: