2010-01-20
 14:57:42

Flickan i en Cole Porter Sang

Hej Svej i Lingonskogen. Lingon åt jag till lunch idag.

För idag blev det hemlagade köttbullar, potatis och brunsås till lunch. Och lingonsylt med såklart. Har inte så mycket och göra så lägger ner tid på att laga god och nyttig mat. Toppen!

Lyssnar på GylleneTider, har sommarkänslor. Jag är mer en sommartjej. Vem vill ut när man måste ta på sig 3798739 plagg för att inte frysa ihjäl och sen svettas man ihjäl när man är framme.. Man dör liksom 2 gånger på att bara gå ut och gå någonstanns.
Han jag jobbade med i baren i lördags älskade gyllenetider så mycket att han hade tattuerat in Gyllene Tider stort på höger armen. På vänstra benet hade han tattooat SVARTA PENGAR. Hm.. Knasigt!


Har anmält mig till intervju den 2 feb så håll tummarna!!
Ska snart släpa mig bort till friskis för träning åter igen:)

So long



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: