2010-01-27
 14:00:41

ENS

Enligt adam har jag ett nytt favoritord, hör ni det mor och far. Det är alltså inte TYP längre som det annars varit i ganska många år utan det är ens. Ens är ett skitbra och för man kan lägga in det nästan var som helst i en mening och det betyds ens inget speciellt utan finns bara där för å vara fint, eller nått.
TEX.
A: Kan ja ta din tallrik?
L: Men jag har ju ens inte ätit upp.

Inte för att adam skulle ta min tallrik kanske men nu va detta ju bara ett exempel. Perfekt med ordet ens iallafall. Så nu kanske ni förstår lite bättre vad jag menar.


Igår fick vi paket, present från EBS:)



bartenderkitt! Så nu kan vi blanda goa drinkar i lägenheten! götttmos!

Igår va ja och Emelie på spinning, förstår inte hur man ens kan gå på spinning frivilligt!!!!! Men duktiga var vi, Idag blir det ett medelpass istället!

Jag vet, att jag har svårt att bestämma mig vad jag ska göra. Blev kallad till en intervju i Stockholm om ett jobb på Cypern, men kan ju ens inte hålla på att åka fram och tillbaka till stockholm, norrköping å hit å dit på intervjuer.. Så det sa jag nejtack till. Inte bara för att det var långt till intervjun utan också för det var på en kina restaurang me jobb 7 dagar i veckan med 3500 kr i lön/månad.
Nya planer.

Självaste Fanny Schriwer(hon är på bilder och ja hon är sne i verkligenheten) kom på en briljant ide(en tjej från bartenderkursen) att jag ska åka till dom i Spanien. 2 tjejjer från kursen bor i en lägenhet där nu, och fanny ska snart åka dit från bangkok(om några timmar faktiskt). Hade varit jätteroligt att träffa dom igen och skönt att ha boende om man nu ska söka jobb på plats istället!

Plan A. Spaninen, gran canaria med tjejjorna!
Plan B. Sportentertainer i Grekland, intervju den 1a feb..
Plan C. Au pair i NY, ska på info möte på lördag.

Så där ser ni, jag sitter inte bara hemma och fiser när jag inte arbetar. Jag smider de finaste planer. Nu får ni bara hålla en tumme att något av detta händer.
Så nu vet alla vad jag har för plans framöver.
toppen! Å nu vill jag iväg, för jag är trött på att vara hemma hela dagarna, och ut kan man inte gå för det är ju typ snöstorm.

Tack å hej leverpastejj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: