2010-02-03
 13:31:10

va e de för en dag?

e de en vanlig dag? nä de är ingen vanlig dag för det är Nicole's födelsedag idag, hurra hurra hurra!!

Grattis kusinen, nu är vi lika gamla igen!!:)


Så söta så!!


I mitt liv just nu händer det saker. Bokade flygbiljett igår, åker till gran canaria på fredag från göteborg kl 06,45 så det blir att köra mitt inatten. Efter att adam släppt mig åker han direkt till jobbet, haha!

Igår var ja och A och kollade på dator. Våran har krashat så han måste köpa ny och jag vill ha en egen nu när jag åker.. Var runt på olika ställen men alla dom billiga som det fanns erbjudande för vatt slut. Men Siba sa att dom skulle få in en innan fredag och dom skulle ringa mig direkt när den kom in. Så hoppas! för vill verkligen ha en dator där nere så jag kan hålla kontakten med alla där hemma. Spanien är inte precis som thailandet där det finns internettcafa varranan meter..:)

Adam började jobba vid 12 idag så innan dess gick vi till våran hyresvärd och beställde tapeter till hall och kök. Vi hade tänk måla först men blev bättre så här sa Adams daddy.
innan vi skulle gå frågade jag hur det funkar med dörrar för ja tycker dom är så fula. Hon ba ja men vill ni ha nya så fixar vi det. tjolahopp! de gick ju smidigt. Dom hade tydligen börjat bya dörrar och skulle göra det på hela området men nu fick vi förtur eftersom vi bad om det. göttmos

Adam har sökt jobb som limo-körare för model lab. haha Hoppas han får det :)

Min man!

Tudiluuu!


Nic

Grattis till Nicole!



PUBLICERAT: 2010-02-03, 15:05:57 | URL: http://iheardapuff.blogg.se/
nicole

Tack så mycket! När åker du till spain?



PUBLICERAT: 2010-02-03, 16:40:45 | URL: http://nlindborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: