2010-02-12
 20:03:29

I gotta feeling

grym dag idag!

börjar med att jag gick upp tidigt och la mig vid stranden för att sola.. 26 grader som mest idag:) Läste ut min bok!
Gick in och såg sista avsnittet av true blood.. buhu!
Jag och fanny drog ut på världens jobbigaste träningspass.. Sprang upp för 789465431 trappor.. körde jogg, powerwalk, styrka å sen stretching.. fanny hoppade rakt i poolen med kläderna på för hon var helt slut, hahah!!
Själv dushade jag och sen lagade jag mat och fick reda på att sosso kommer hit om 2 veckor och hälsar på!!:) ska bli dritkul!!!!:)
drog till poolen där hela svenska/norka ligar sitter och anna lirar gura och resten sjunger, det enda som saknades var nog lägerelden..wonderwall, I don't belive that anybody feel the way I do about you know..

Nu gör vi oss snart i ordning för att åka till agunigun(eller hur de nu stavas) och lyssnar när anna sjunger på en pub. Vi är ett rätt stort gäng på 10 pers så kommer bli najs.. party like a rockstar!



chillar vid poolen med gitarren, lägger ut videofilm så fort jag förstår hur man gör:9

so long, kalsong......



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: