2010-02-07
 15:09:54

tengo neovio

Tjolahopp!

Igår skrev jag ett långt inlägg om hur det är här och när jag ska publicera det så försvinner allt. Orkade inte skriva om allt igen eftersom jag blev purken men ska försöka få med lite av det i detta inlägget istället.

Igår gick jag och fanny runt och letade lägenheter. Är lägenheter precis överallt men vart vi än frågade var det fullt. Och var det inte fullt så var det för dyrt. Vi kollade bara på en, jättefin med balkong, havsuttsikt, stort poolområde. Det var 2 sovrum med 4 sängar. Den kostade 7000 i månaden och det blri för mycket om bara jag och fanny ska bo där. Igentligen vill vi bo alla 4 men Melissa vill ha ett eget rum och så stora lägenheter går knappt få tag på.
Dom har en ledig lägenhet på det stället vi bor i nu så ska och kolla den imorgon när ägaren är här så hoppas att den är bra! bra=billig

Efter lägenhetssökandet så la vid oss vid poolen och stekte, är faktiskt värmare här än vad jag trodde att det skulle vara. Jag skulle kalla det behaglig värme då man inte får panik och måste svalka sig hela tiden(typ thailandet) utan här är dett mer chill, skönt!

Igår var vi ute också, köpte rosè vin, satt ute och drack, kändes som sommar, underbart! Känns som jag drömde typ, 2 dagar sen frös jag ihjäl och behöde ta på  mig 78946 plagg när jag skulle ut, men nu är det tvärtom. jag fattar inte hur man kan bo i sverige när det är så kallt, haha!
Anita hängde inte med ut då hon fortfarande ser hemsk ut:(
Vi träffade ett gäng svenskar när vi slog oss ner vid ett bord, stockholmare som var pokerproffs. Dom var 12 st som  bodde i en stor villa! riktigt skönt gäng så dom hängde vi med största delen av kvällen. halv 7 var jag hemma, efter en kebabrulle som nattamat. Haha! Riktigt rolig kväll iallafall:)

Nu kom jag nyss in från poolen, sol, 22 grader varmt, love it.

Idag ska jag skaffa spanskt mobilnr sen ska faktiskt jag och Fanny jobba! Har fått ett jobb:) har inte hunnit gå runt och leta jobb än men när jag och fanny skulle gå och handla gick vi förbi chefen på en klubb. Anita hade pratat med han om jobb innan och han sa att han behövde 2 tjejer som ska vara på hans klubb som minglare. Vara glada och få folk att stanna kvar, hålla igång stället.
Eftersom Anita inte kan jobba nu så ska jag jobba åt henne i 2 veckor. man jobbar 10-3 och gör i stort sett ingenting. Gratis dricka och 5000 i månaden. Så det känns helt OK sålänge så jag inte behöver paniksöka jobb. men helt  klart vill jag ha servitris eller bartender jobb så ska gå runt och fråga imorgon förmodligen, tror inte det är så svårt.
kommer aldrig jobba som biljett försäljare då dom inte har ngt liv.

jaha, nu ska jag kolla på finalen i Idol, missade den när jag var i thai. har lärt mig en mening spanska, Jag har pojkvän tengo neovio lr ngt hur man nu skriver det. Asbra mening och kunna då alla slisk kmr fram, haha!

Snacka långt inlägg.

ha de kanonersh....

Sa jag att jag trivdes?:)
puss & kram


Anonym

Tengo Novio heter det :)



MEn du när jag och Jacob var på GRANCAN förra året, förresten är ni i PLI, för vi bodde på Habitat, haha, värsta turkområdet, men nära till allt iaf, och billigt :)


Nic

Pokerproffsen kanske har plats för er i den stora villan, haha?



PUBLICERAT: 2010-02-11, 22:24:19 | URL: http://iheardapuff.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: