2010-02-05
 18:52:58

framme i spanien:)

Nu är jag framme!

resan gick bra, men tog betydligt klängre tid än jag räknat med så var rejält sliten när jag kom fram. Satt och väntade på en buss i 4646 år men tillslut kom den:) fanny mötte mig på hållplatsen och nu är jag i våran lilla lägenhet. Förmodligen ska jag och Fanny byta till en annan lägenhet dåå denna är lite liten att bo i. Det hade väll gått men jag skulle säga att den är lite skabbig då ingen verkar bry sig om att städa här, haha!

Dom hade varit ute och festat igår och när Anita gick hem själv kom någon störig kille fram och när Anita bad honom dra slog han till henne. Så hon har spenderat natten på akuten med tänder utslagna och nu har dom den största läppen jag någonsin sett. Jättetråkigt då hon inte vill gå ut eftersom hon skäms. Så det blir take away nu ett tag tror ja:)

Har redan varit och handlat frulle och fyllt min hylla i kylskåpet, hihi!

Jag trivs här:)
Föresten är det skitvarmt!! hade jeans och tshirt och svettades ihjäl när jag kom, underbart!! 22 grader och sol... jag klagar inte...

Igår när dom var ute träffade fanny någon svensk som jobbade på ett hotell, dom behövde servitriser m. erfarenhet så fanny tog hennes nr åt mig:)

Jag har redan hittat ett gym så måste bli ett gymkort där, ska försöka få med mig fanny bara ;)

skriver mer senare....
kramar 


josefine

bra att du skriver blogg lollo, så har man lite koll på vart du befinner dig :D jag fick jobbet i disneyland :D:D:D så ajg ska flytta till paris om 4 månader :)



PUBLICERAT: 2010-02-06, 22:00:52 | URL: http://josefinestahlkraantz.blogg.se/
Nic

Det låter fantastiskt.



PUBLICERAT: 2010-02-09, 22:15:09 | URL: http://iheardapuff.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: