2010-02-25
 19:56:07

ser ni några moln?

Haft en underbar dag!! :) jag, anita, fanny, marius & hampus har varit på stranden precis hela dagen.. Och eftersom alla dom har problem men att det är lugn och ro och har svårt för att ligga och sola tog det unger för 1 minut innan maurius kom på att dom skulle ha expidition Robinsson/flarigames/7kamp. Jag tog på mig ansvaret för att vara domare/tidtagare!
And here it is:

Första stationen, Stå i ringen och gå ut exakt när 7 minuter har gått. haha!!



Andra deltävligen,
kasta flairingflaskan i olika ringar, alla ringar har olika poäng

tredje deltävlingen,
jag gömde 3 flaskor runt om kring i buskarna.. de tre som hittade fick poäng. Alla flaskorna var värda olika poäng..

Fjärde deltävlingen,
var ett frågespel då jag ställde frågor  och de var tvungna och  kunna en del om de andra deltagarna.


Femte deltävlingen, robinssons mest kända..stå längst med en fot på en pinne..

Den sjätte var ja inte riktigt med i matchen, hade fullt upp med min kokosolja men här kommer slutspurten!!
Final!!

Vilket inkluderade i stortsett allt en robinsson ska klara av, styrka, uthållighet, balans och irländsk julafton.. 
 
pricksäkerhet fann med i de grande finale..

Å vem vann? Jo Mariuuus! congrats:)
hampus blev sur och gick iväg..



Å jag avslutade stranddagen men lite flaiiir!!



Ikväll blir det utgång med hela gänget, ska bli kul!!
har redan kollat upp bussen som tar mig till flygplatsen imorgon, där jag ska möta upp sosso:)
Wiho!!

ha dee! (norskarnas favorituttryck)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: