2010-12-04
 03:57:18

we got kärlek in sälen

Ikväll fick vi en ny roomie. Han kom mitt i vårat filmmys m coach carter men va gör det när man heter jean pierre casanova. Jag hade vatt nöjd om jag hade hetat casanova i efternamn asså, credd till han.

Biljard å bowling blev det. Och måste säga att jag är ganska nöjd med att avsluta i toppform m. en strike vilket gjorde att jag kom på andra plats. förloraden pröjsade..
Ganska kul att precis innan vi sätter oss i bilen för att åka dit så spelar ja gubben i lådan. Då slänger en av killarna ut sig Å, den snubben spelar ju på harrys ikväll.. Jag kollade på fia å vi tänkte nog likadant! Dit ska vi!! Daniel adams-ray på harrys!
Men efter att ha tröttat ut oss på alla dessa aktiviteter tappade fia festhumöret och ville hellre hem på fredagsmys. Och dom andra också. Blev erbjuden att åka dit med dom som bowlade jämte oss, men tackade glatt nej då dom knappt kunde stå på bena, en eller typ hundra öl för mkt hade dom nog druckit.

Titta va sött, snacka om gulle toa, mini!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: