2010-12-31
 13:40:16

The year

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Flyttat! Först till ghettot i jkpg, sen spanien, sen liljeholmen i jkpg, sen sälen och nu sist åre.


Har du några nyårslöften?
nej

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

Vilka länder besökte du?
Thailand, spanien

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
dagen då det tog slut mellan mig och adam.

Vad var din största framgång 2010?
bartenderyrket,wiho!

Bästa köpet?
Har tre kära vänner, min soffa(som jag var tvungen att sälja, mitt hjärta gråter fortf) herr iphone & min vinterjacka.

Vad spenderade du mest pengar på?
god mat & god dryck.. de ska va gött å leva!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag och adam fick vår lägenhet!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Fått jobba mycket, träffat mycket nytt roligt folk..

Vad önskar du att du gjort mer?
rest kanske..

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Tillfälligheter! Livet består av tillfälligheter.
Jobbade mycket..

Den bästa nya personen du träffade?
Oj, alla goa jobbarkompisar både här å hemma! Toppar listan gör nog Laura mi amore, städerskan på Vellan:)




Skål & gott nytt år!!

Nu blir det strax jobb hela kvällen å natten.. å efter det firar även jag in det nya året! Puss å kärlek!



Anonym

Kram på Dig. Du är för härlig.

Liffo



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: