2010-12-30
 15:00:16

liftkortet sprang iväg..

Sånt skämt!

Fick låna lollos säsongskort för å åka ut med johan idag! Var på världens bästa humör efter att  ha åkt ner för mitt berg innan alla liftar ens öppnat. Mötte upp johan så han kunde köpa liftkort å när vi ska åka så funkar inte mitt. Jag märker då att jag inte har något på mig. Fick panik att jag hade  tappat det eller glömt det. Så det var bara att gå in å köpa ett liftkort.. 400 onödiga spänn!
Kom nu hem efter en bra dag i backen å hittar inte kortet här heller. Kul å låna det en gång å tappa bort det innan ja ens åkt på det..fattar inte var det kan ha tagit vägen heller.. snark! Men kollade upp det och lollo behöver bara gå dit å fixa ett nytt å betala för kortet, 50 spänn  PUH. Kul om jag hade fått lägga ut 2 säsongskort, dvs 9000 kr..inte gulle.
Så nu ska ja bara bort till jobbet å berätta den hemska historien, kan ju hoppas att hon vågar låna ut det till mig igen bara, efter det här. Känns som jag inte borde köpa säsongskort innan jag är hundra att jag stannar å fått jobbet..det bästa hade vatt om vi hade kunnat ha ett kort tsm. Hon jobbar ju ändå lunch å ja kväll :)

Förutom allt skit med liftkortet så var det skönt att stå på skidor igen! Går ju knappt å jämföra åre å sälen skidmässigt... Men saknar alla mina sambos där borta..Så surt att det blev som det blev.. Å mest av allt saknar jag baren.. Senast ja stod i den var hemma i jkpg för över en månad sen.. kasst!  Vi fick vår första info och ursäkt från Sälen-jobbet idag.(äntligen) Enligt deras advokater öppnar de mellan 3-7 jan. Men vem vet..

Sen är det nyår imon med, fick ja höra av en i backen.. haha! Blir jobb, å lika gla e ja för det!


Johan är nästan för cool för min blogg, spec på detta kortet! Fråga mig inte vad han gör, men han är nog nöjd med posen;)


skaune

gulle rååå klart jag e nöjd med posen!!

too cool for school you know ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: