2010-12-28
 12:15:44

åre!

Hej!

Nu har jag sovit min första natt i åre. Och den blev helt själv, helt ensamt. Vet inte när jag sov själv i ett hus helt ensam sist, är inte riktigt min grejjj :)
I vilket fall, jag bor på beget, högst upp på berget! Jag bor granne med mitt jobb och jag bor granne med backen. Är bara titta ut genom fönstret så ser man folk som åker skidor.. Bor med en tjej som också heter Louise. Hon har tydligen kille nere i byn så hon sov där inatt. Kan ju hoppas att hon inte gör det varje natt kanske, kan bli lite för ensamt då.
Annars bor kockarna i samma hus som restaurangen ligger i så får väl börja hänga i deras crib:)

Igår var jag och johan på mysmiddag och jag smakade sushi! Vi joinade sedan ett gäng som skulle spela bowling, fanns tyvärr ingen bana så jag fick ju visa mina skills på biljard istället..Mysställe med trubadur.. Å där fanns min halloncider, den gjorde lite min kväll.. Sen slöt sid upp(bodde ihop i sälen) och dom skulle ut.. en del åkte hem som skulle jobba tidigt idag och jag åkte hem för jag var trött efter resan, ville va pigg idag så jag kan börja packa upp saker å sen var ja redan väldigt nöjd med kvällen :)

Så här sitter jag nu, en aning frusen och försökt få igång eld i brasan i typ hundra år, hur fan kan man ens misslyckas. Hade inga tidningar här så fick ta några blad ur min elle tidning, å nu vet jag att en elle tiding knappt kan brinna.. dom måste ha gett mig otändbar ved.... =) Slutade med att ja höjde elementen ist, går ju det med!

Ska börja packa upp allt, sen fixa mig för jobb då jag kör igång klockan 4 idag... 2 veckors provanställning here I come!
Lite bilder från vår stuga......









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: