2010-12-14
 22:45:42

BARjobb..

halluja! Idag har vi jobbat å slitit, packat upp å diskat över tusen glas.. Å burit in allt i barerna!Jag och fia fixade en bar, som kallas för personalbaren för alla säsongarna hänger här ;)


Fint va???!

förresten, senaste tillskottet i familjen hade med sig gura, så nu har vi allsång, å nu ska ja lära mig spela litte också..... =) kan typ sommaren är kort, fast man hör inte att det är den.. hahaha


anrs va fia ganska gulle nyss.

Jag är helt uppe i en story som ja ska berätta om när vi var på besök med gymnasieklassen på peltor. Jag kommer inte ihåg  ordet studiebesök och har lite panne å ba: Fia va heter det när typ hela klassen åkte iväg tillsammans och tittade på saker, typ hos företag??!
Fia: ROADTRIP???

hahaha.

NATTI!


Josef

ni verkar ha det riktigt najs där uppe!

jobba o slit nu förfasiken :D


Lovisafisa

Asså, jag är hur avis som helst på dig. Jag ska unna mig en skidvecka i vinter!

Fast lite glad är jag, hade en omtenta i morgon, men igår så gick jag och bad vår lärare titta igenom den o så hittade hon några poäng så jag slapp den =)



PUBLICERAT: 2010-12-15, 18:19:46 | URL: http://lovisan.webblogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: