2010-12-04
 18:26:59

Man är allt bra en sliten själ

Nu har jag burrat ner mig i soffan och tänkte dela med mig till er, mina nära & kära om andra dagen här i sälen. Vi i familjen har varit ute på "tur" idag. Vi tänkte kolla läget lite och fick för oss för att gå ut och gå, å vi gick, vi gick väldigt långt. Ska kanske tilläggas att det har varit 25 minusgrader idag. För er som  har koll på sälen så bor vi typ strax utanför hundfjället(ej mot tandådalen utan andra hållet) och gick på vår vandring till hundfjället sedan till tandådalen och checkade läget. Kollade upp poolariet och drack en latte på wärdshuset för att sedan gå hela vägen tillbaka..
Godkänd motion idag och ganska slitna själar i stugan nu i afton. Halva gänget sitter vid köksbordet och kämpar förgäves med den sista himlen i det stora pusslet. Det är ett pussel på 1000 bitar som vi alla säkert lagt ner minst 10 timmar på, det är omöjligt så jag har gett upp. haha!  När ja å fia anlände till stugan hade dom redan lagt halva..

Det var min tur att laga mat idag,jag och fia har kommit in i ett flow när vi fixar varranan dag. Korvstoganoff ala lollo som ja slängde ihop sådär lite snabbt. Gottigott. Jag var nöjd.











KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: