2010-12-03
 15:40:06

HEJ SÄLEN.

Nu e de fredagsmys!
Älskar detta mysstället. Nu har vi hunnit installera oss lite i stugan, som e jättefin..Vi ska bo åtta st här, just nu är det jag fia och tre killar. En skåning, en 08a & en från östersund...Goa å glada! Två kockar och en bartender..
Alla rum var tydligen redan paxade, så jag och fia fick nöja oss med de minsta mini mini rummen,(inte för att dom andra var överdrivet stora men iaf lite större) men vi fick iaf varsitt rum och en superskön säng så är nöjd, även om ja typ slår i huvudet när jag ställer mig upp, har nog redan hunnit göra det tre gånger.. haha!!

Jag och fia fick skjuss av boysen när dom skulle köpa gymkort, (dom har två bilar, jippi) till hemköp för å handla lite mat, som förövrigt fia står å lagar nu.. gottgott! Hon å kockarna briljerar i köket. Jag och bartendern slappar i soffan, vi tänkte att vi va värda detta! Vi gick sedan hem från den dyra mataffären m litet utbud, tog typ 20 minuter, och jag frös inte ens. Sjuk varm var jag som hade bultat på mig för istid. Va faktiskt bara 12 minus...

Annrs har vi julpyntat idag, jag har hängt upp glittergirlanger i alla fönster, hittat en spegel till mitt rum(fick lite panne när det inte fanns ngn, så nu ska ja bara lyckas sätta upp den) druckigt glögg, kollat på julkalendern, ätit popcorn å lärt känna grabbarna lite mera, hög mysfaktor i denna timmerstuga m en massa tända ljus...

Nu ska vi dra på en film till maten, för att sedan göra oss i ordning. Ikväll blir det biljard eller bowling, eller båda, vi har inte riktigt bestämt oss. En välkommst öl ska vi nog också få plats med i magen.
Lite snabbt tagna bilder för en nyfikna.. :)














Jillo!

Hej!

Kul att läsa om hur ni har det! Stugan ser ju mysig ut.

Vi ska kanske ta mat med oss när vi kommer till jul?

Vet ni när resten av "rumskomisarna" dyker upp?



Ha det gott och festa lagom!



/Kramar!


Luffan

ser supermysigt ut!! =)



PUBLICERAT: 2010-12-04, 05:43:07 | URL: http://lovisaannamaria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: