2010-08-19
 11:35:46

Back on track

Nu är tydligen sommaren över i Jönköping. Inte en stekig dag på hela augusti, vad hände? Augusti som brukar vara så fint.
Detta betyder att alla luncher har stängts, för att det är för lite folk. Jag som jobbade alla luncher går nu från att jobba jämt till att jobba lite mindre än jag vill.
Så nu jobbar jag alltså bara kvällar, börjar 4.. Glad blir man när klockan närmar sig 4 eftersom då får jag köra (min för tillfället;) ) stekiga bmw z3cab, looove it:) Lite surt med kvällsjobb är att jag börjar som sagt 4, adam slutar 4..

Nu har jag iallafall mer tid över, så nu ska träningen bli seriös, snart kör jag mitt tredje killer-pass denna veckan.
Och som ni kanske ser, tar jag upp bloggen igen..... =)

Tänkte bjuda er på en bild bomb från sommaren som försvann, alldeles för fort tyvärr.


Melissa horn på hooks herrgård, så underbar.


Lars winnerbäck.!!!


Mycket mat på min 20-års fest, mumma!!


Lite av folket:)


'Dagen efter fick alla hjälpa till att bära in nya gäststugan!







Jag & Adam åkte till Göteborg o Liseberg.. :)



Nähe, nu hinner jag inte mera, träning var det ja!!

Puss haj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: