2010-08-28
 03:43:01

nani

Trött, ont i fötter och ben.. Till och med armar. Sjukt seg efter passet idag.. Nu ska jag snart gosa ner mig jämte min björn och sova gott. Imorgon hinner vi träffas nån timme innan han sticker iväg på match. Jippi:)
Jobbet var som sagt seegt idag.. Börjar bli trött på för fulla människor. Och alla som tydligen inte vet att man kan beställa andra drickar än redbull-vodka. SNARK.

En väldigt pos nyhet idag är en annons jag hittade på blocket om en perfa lägenhet i stan.. Lycka till tänkte jag och kom på att de säkert är 500 som redan ringt på den. Men när jag såg att det var min gamla chef's nr ringde jag upp på dirr! Och på måndag ska ja å adamo åka å kolla..... Och om vi får/tar den (vilket vi förmodligen gör) så är det inflyttning första sep. Här är det snabba puckar. Haha! skulle va så skönt, slippa tigga skjuss hem från jobbet när man inte kan ha bilen, och sista bussen har gått........ Så håll nu tummarna för oss:)


Nähe, sängen var det ja..

nighty.....!





Jill

Vila så du orkar leva!

Håller tummarna för Adam på matchen och er båda för lägenheten!



/Kram Jillo!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: