2010-08-29
 18:45:45

mys

Nyss hemkommen från jobb.  Blev 2 ynka timmar. Inget folk och är min "lediga dag" så tänkte jag lika gärna kunde åka hem.. Så ikväll blir det godmat, mys framför en bra film med världens finaste.  Skönt oxå med tanke på att det blev en långdag igår... Mycket folk på velvet och mycket slagsmål.... Varför ska man slåss? Min kollega som jobbar på golvet och plockar glas fick ett glas kastat i huvudet. Som tur var gick allt bra!! Men mycket blod var det....

Under mina 2 timmar idag hade jag 2 gäster. Avlutade mitt tunga pass med att köpa glass till mig och mina2 kollegor. restaurangen jämte har glassbod så jag gick dit. Ingen var där så ja ropade på ägarn och sa vi skulle köpa glass.
Äch, sa han. Gå in å ta vad du vill ha, ja bjuder!! haha, å in gick jag.. Hälde upp mjukglass, strössel å kolasås, rullade kulglass å letade efter piggelin. Kul å Gottt!! =)

Imon blir det ett lunchpass sen lägenhetstittande.... =)

Puss & Kram


För att han är min



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: