2010-08-21
 13:11:29

Min lilla bil & ja..

Blev väckt av adam när han åkte iväg på match.. Vi träffades sist i onsdags(i vaket tillstånd) och kommer inte att träffas förrens tisdagkväll.. Vi bara går om varrandra. Han slutar 4,  jag börjar 4. Och när jag är ledig, har han fotboll.. Och när han ska vara ledig, blir han inringd för jobb.... Snark!!

Inatt efter jobbet tar jag den otroligt snygga bilen och rejsar till de djupa skogarna, till anderstorp. För att  lämna över min kära bil till syster yster som ska ta den ner till skåneland igen. Det var kul så länge det varade, riktigt, riktigt kul!=) När jag ändå är hemma så ska jag passa på att kolla på mitt gamla fotbollslag som har match i forsheda. Efter det blir det en liten kräftskiva med mammi, mumms!!
Lär vara ganska trött när jag kommer fram vid 4 på natten.. Är trött redan idag efter passet igår, då det var fullt ös!! Vi har band som spelar varje fredag så lokalen är i princip helt full redan vid 8.. så någon vila mellan 20-2 är ju bara att glömma.. Men hellre sitta i skiten än att inte ha nått att göra.... Det ska hellst gå så fort så man inte hinner titta på klockan...... =)


pärlan, men två pärlor i...... :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: