2010-08-24
 09:55:22

"Min helg" dvs, söndag-måndag

I lördags efter jobbet tog jag sista vrålåket med bilen hem till torpet. Först skulle jag bara tanka, för första gången. Haha, gick bra. Men va inte säkert på vad som skulle i så fick ringa min kära syster mitt i nassen å fråga.
Sen sov jag i min underbart sköna säng, å kallt var det också. Inget man är van vid i denna lägenheten.. På morgonen blev jag väckt av hunden typ 3 gr. Första gången redan vid 6.. var sådär glad då när jag sovit 2 timmar..

Sosson & davido kom och hämtade bilen och körde söderut...
Malin kom å hämtade mig å vi hamnade i forsheda där det var dags för footbollsmatch. Hade tänkt vara åskådare men hade skorna med mig ifall ifall, å jag spelade. Var 6 månader sen sist, men det gick helt Ok. Å kul var det=)
Vinst blev det, BARA med 3-1 tyckte väl de flesta..  firandet blev en massa kräftor och ett glas vitt med mammi, mumma!!

Igår mötte jag upp ag och vi åkte till cafè himla gott och åt varsin pasta sallad med kyckling.. samt snackade en massa. Jag hade tagit med alla mina saker och planerade att hoppa på bussen till jönnet. Då ringer morschan å säger jag kan ta bilen, eftersom sosson kommer hit idag å kan köra hem den. Så gött! Jag slapp den tråkiga bussen på 2 timmar, och tog bilen och pumpade ut musik ut högtalarna, wiiooooo. Plus mer tid för AG.
Var skönt att vara hemma, känndes dock konstigt, var ett bra tag sen. Men en dag räcker.. haha

Snart blir det jobb, men bara luch, sen kommer soffipropp! Vi ska shoppa en massa samt äta gott!! =)

Ha en bra dag, puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: