2010-08-26
 09:44:13

hallon

Godmorgon sunshines! :)

Idag är jag sådär pigg & glad som jag alltid är annrs. Anledningen är personalfest eller avslutningsfest för en av kockarna igår. Fullt ös, kvällen  var skitkul, först satt vi och drack och samlades upp på aqua, därefter twin och slutligen på Centan där vi hälsade på fia(en i vår personal som har dubbeljobb) Och kan ju säga så mycket som att det var nog vi och alla studenter igår.. haha! Kvällen slutade dock inte så roligt men är väl inget jag behöver lasta över på er tyckte jag.. Taxi hem vid 3..

Sofiproppen har hälsat på! Hon åkte hem igår innan mitt jobb började..  Vi har shoppat myst & ätit gott! Måste göras om snart, du bor alldeles för långt borta tycker jag..... Nu ska jag fixa iordning mig för jobb.. Är mässa i stan så lär bli en hel del att göra idag.



slank ner någon sån här igår, xider hallon..... Goodie!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: