2010-04-26
 18:43:05

restaurangbowling....

Är nu ganska trött efter helgens jobb och ännu mer trött efter gårdagens fest!!
Jag jobbade till klockan 5 sen kom halva ligan och slöt upp med oss på Aqua. taxi till bowlingarena där den andra halvan väntade. Vi hade 4 lag med. Sammanlagt var det 40 olika lag från jönköpings restauranger.. mitt lag gick det sådär för, men va gör de för kul hade vi! dom andra tre lagen kom 2a(!) 5a och typ näst sist. haha:)
Vidare till sliver och efter att ha hållt en öl/cider i handen sen klockan 5 var jag redan ganska rund om mina fötter och trotts detta tyckte jag att det var smart att dricka dom shotarna pluppas kom och bjöd på. Efter det kan man säg att det finns en del dimmor, haha.

Ringde adam och bad honom hämta mig, han bad mig ta taxi och då förklarar jag för honom att han måste komma för att det inte finns någon taxi. Jag hade letat överallt å nästa taxi skulle komma om 20 minuter hade jag sagt..Ganska kul då det säkert fanns hur många lediga taxis(heter de så? kanske taxisar, haha) som helst.. Det slutar med att han hämtar mig iallafall:) Sjukt rolig kväll:) Bilder kommer senare då jag själv inte hade kameran med mig utan bossen stod för allt plåtande!

Just nu är vi sjuka, Jag har en baksmälla, en bowlingtumme och träningsverk på ena sidan på rumpan(kan man få det av bowling??haha) Adam har en truckaxel, ett fotbollsknä & som alltid elaka visdomständer...

Idag har jag varit en deg, trött sliten och ont i mitt huvud. det är såå synd om mig. Sett på how I met your mother hela dagen.. Åt nyss frulle och snart ska ja göra spagge å köttfärre tills adam kommer hem från träningen:)
I veckan öppnar piren = snart sommar!!=)



Måste också ge lite cred till emelie, som hamnade i veckans lag på sportslig.nu
AWESOME

Anfallare : Emelie Lönn, Egnahems BK
Här hittar vi en till 4-målsskytt. Emelie svarade för fyra baljor när tippade topplaget EBK inledde seriespelet med att säkert slå Aneby med 5-0. Därmed får två andra skyttedrottningar, Mariebos Charlotte Nordberg och HFF:s Deborah Harrysson, ge sig trots att de fortsätter visa fin målform.






Emelie

Hihii vad gullig du är :) Låte som du hade en toppenkväll igår då ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: