2010-04-15
 21:06:54

update

Nu sitter jag i sängen eftersom soffan är upptagen av alla grabbarna. Det är ju hockeykväll. Hade ju jag missat. jönköping är helt galna av hockeyfeber. hade ju vatt roligt om vi vatt bra i fotboll ist. haha! Men det är bara att gilla läget. Skulle jobbat men efter 2 avbokade sällskap behövdes jag inte. Hade dock behövt en större soffa här hemma..

Vinprovningen i Göteborg var riktigt kul. Man kunde omöjligt hålla reda på allt man provat då det var så mycket!!
Efter provningen var det middag på stan i underbart solsken. Man känner skillnaden när man kommer ifrån jönköping. Här är det så mycket blåst så det är kallt även om solen tittar fram, så var det inte i Göteborg. Efter lite shopping tog vi bilen hem igen, en mycket lyckad dag:)

Igår var vi ute och åt gott, planka på La Dolce Vita samt alkoholhaltiga drycker, gottgott!! God mat och trevligt sällskap. Gick även förbi mitt gammla jobb och fick arbetsintyg samt betyg från när jag jobbat där. Fick även erbjudande att hänga med dom till Visby i sommar.. Lockande! Men nu är det klart att jag är på Aqua på piren samt Velvet i sommar. Där kommer jag va största delen av min vakna tid så vill ni träffa mig, kom dit:)
2 veckor till allt drar i gång, då ska jag köra ner mig i jobb!

helgen består av jobb & träning..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: