2010-04-09
 11:30:17

Shoppingvecka

I tisdags var jag och Adamo och shoppade. Han skulle gå in för att köpa massa tshirtar men det blev 3 byxor, 1 tshirt och ett par skor. Ett par skor han bestämt att han skulle byta redan när han gick ut ur affären, smart!
Han satte sig ner i solstolen och tog på sig stråhatten, ungefär såhär såg  det ut:)








Själv blev det serveringsskor och serveringsbralls. Har kommit på att man kan jobba i svarta leggins som ser ut som jeans!! Kanon bra då dom är sköna samt billiga! Skorna går det tyvärr inte fynda då mina grisklövar inte mår bra av det så där blev det bankrutt!
Men vad gör det då deklarationspapperna ramlade in på onsdagen. Sjukt överraskad & sjukt glad. Passade bra just nu!:)

Torsdags, igår kom AG & Manne efter mitt lunchpass och vi gick runt i stan och shoppade. Ag hade sin shoppinglista på mobilen och prickade av en efter en:) Blev fika i stan innan vi, eller malin rejsade mot a6 för fortsatt shopping. Jag köpte en födelsedagspresse till morshan, så nu måste ja hem snart så jag kan ge mina pressar. Fillo har ju också en som väntar:)
När vi var trötta i fötterna åkte vi hem mot lägenheten.( Det ska nämnas att det är en upplevelse i säg att åka bil med malin) Och dom spanade in den då dom inte varit här sen det gjorts om.
Jag och ag kom fram till att vi sågs sist på min födelsedag, alltså i augusti förra året!!
alldeles för lång tid. Men hon såg iaf svensk ut fortfarande och hon hade inget norskbrytning alls.
Kanske inte är så pjåkigt att bo i norge trotts allt?



manne visar frillar på youtube

Efter att malin visat hur hon ska klippa sig, (som var det största samtalsämnet från hennes sida när vi shoppade) stack vi in till stan igen. Är ni intresserade så ska hon klippa som den korthåriga tösen i timotejj. Frillan var nice och hon fick vårat godkännande, så nu är det bara upp till henne om hon vågar:)
Inne i stan gick vi runt och kollade in lite olika retsauranger, hamnade tillslut på Jensens Biffhus där det blev trerätters, lyx! God mat och trevligt sällskap.. Synd att det inte kan göras oftare då tiden gick för fort. Vi hade för mycket to catch up.  Kom fram till att midsommar är min lediga helg på sommaren och hoppas vi kan träffas då. Vi får se vart framtiden har att erbjuda! Blev ett sorgligt avslut. Konstigt nog var malin mest sad men jag fick förklara för henne att det bara är 1 timme imellan oss, så får hoppas att hon tar tag i sitt liv och åker och hälsar på mig snart igen:)








Nu ska jag tvätta ut min hårfärg i håret, dricka en smoothie till frulle och sen dra och träna!
Och ja, i helgen blire jobb, hela helgen!


Lovan

Thanks for the invite :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: