2010-04-28
 11:38:32

Piren öppnar!

Hej Hopp!!

Började jobba halv 2 igår, för at städa upp och ställa tillbaka allt sen guldfesten i lördags. var väldigt lungt hela dagen och kvällen. Jag jobbar själv och vid halv 9 tiden kommer mina chefer in och tar varsin burgare efter att ha jobbat och förberett hela dagen på vår nya restaurang aqua piren.
Vid 9 kommer det instormande, halva hv truppen plus deras respektive! Jag står där själv och jobbar och börjar ta upp beställning från dem.
Men hinner inte långt förrens alla högskolans lärare kommer in(ca 30 pers.)
Helt fullt i restaurangen och bara jag som jobbar. Som tur var va 2 av tre delägare där som fick hoppa in(ska sägas att de hademjukisbyxor och joggingskor båda två) in och hjälpa till. Haha, snygga var dom i sina arbetskläder:) Det var iaf väldigt roligt, och vi fixade det.
några hvspelade agerade dj's och dunkade musik hela kvällen/natten. Min boss josef, även kallad facebook(haha) var snäll och skjussade hem mig för andra kvällen i rad. Hade varit så skönt med en lägenhet inne i stan! :@Har fått mitt schema nu för maj, kommer vara ca 50/50 på velvet & aqua piren, så vi ses väll där!!:)

Ikväll  blir det jobb på piren, för det öppnar idag! Ska bli kul. Ny meny, nya arbetskläder, ny arbetsplats! Välkommna:) Ska cykla till jobbet, sommartecken!

Emma som jag jobbade med hela förra sommaren är på besök i sverige och ska hälsa på idag, ska bli kul!!
Här kommer lite bilder innan jag går ut på min promenad:) herrå!


Vinprovningen i göteborg, vi började med skumpan:)


och slutade med det röda..


köttfärre & spagge på balkan, sommarvärme:)


Ljusetlyckan som jag tyckte va fin, som adam tyckte var för mycket habibbi.


Pokerproffsen..


Emma

jag vill jobba med dig i år igen! var så himla roligt förra sommaren! :) härligt att vi träffades en liten stund i onsdags iaf, kanske hälsar på tisdag om det passar? hörs på sms! :) kram kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: