2010-04-05
 12:40:59

lite gott å blandat

Hänt ganska mycket sen sist..

En skånning och en norrlänning har lämnat mig med en stor lisebergs 1a vinst marabou choklad. Där rök beach 2010)
Någon som blev väldigt glad för detta var adam som kommit hem från skagen. Men sig hade han djungelvrål och en bailey's flaska till mig. pluspoäng till honom.
Min underbara mor har fyllt år, nästa år fyller du gamal..
Påsken har tydligen varit här, hv har förlorat, elmia's bilmässa och alla raggare är snart över..
Och hör och häpna, jag har klagat på mongogrannen och har inte blivit väckt sen dess! Wohoooo.....
En del dexteravsnitt har även hunnits med, har nu 3 kvar som jag ska avnjuta! Tjooolahopp!
På torsdag kommer angebritt å manne, ännu större TJOOOOOLAHOPP



passa doble



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: