2010-04-16
 12:03:03

I've got sunshine

Har städat hela lägenheten, var på tiden! haha, det är dags att städa när man inte kommer ihåg när man gjorde det sist..eller? ett stort minus idag var att damsugaren typ e paj, eller sjukt dålig på att suga iaf. fick ta överallt tredubbelt för att det skulle försvinna!

Gick ut för att hämta in täcket som låg på vädring på balkan, och råkade fastna i våra utemöbler. Det är ju stekhett här! Känner hur det bränner, så jag tänker då inte gå in. här sitter jag och winnerbäck och ser ut över den vackra betongen. Tyvärr va inte dom som byggde lägenheterna här smarta och satte balkongerna på andra sidan, då hade vi fått vätternutsikt.. nu fick vi en lite mindre fin utsikt över alla andra lägenhetshus här i närheten, plus österängskiosken.. haha
I alla fall, täcket får ligga kvar och sola med mig och lasse ett tag. Bokade precis av mitt brädpass på friskis som jag hade idag. Blir en långpromenad i solen istället. Älskar detta vädret, känns som sommar!!

Ikväll blir det jobb, kommer bli kul då vi har ett nytt liveband som kommer och ska spela!!

Satt och pratade med EBS ägare en kväll när vi var i Thailand. han påstod att det var bevisat att folk är lyckligare ju mer soltimmar dom har. han hade därför köpt ett hus i Miami som har mest soltimmar i usa. kan det vara så? att folk blir lyckligare av sol? Det tror jag, både lyckligare och definitivt snyggare.haha

allt för mej, hej


drömmer mig tillbaka... :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: