2010-04-02
 12:30:31

halvutgång

Igår jobbade jag sådär onödigt lite på kvällen igen, Boka upp sig en festkväll för 3,5 timmar känns sådär.
Men med hyffsat mycket matgäster där alla var glada och nöjda gick det ändå bra:)
Velvet är kul då det är så litet så det blir mer personligt.. Folk lär sig ens  namn och man pratar mycket mer med gästerna än vad jag gjort på andra ställen. Speciellt igår då det inte fanns mycket att göra..
Efter HVmatchen gick folket hem och vid 10 åkte jag hem. Var helt pepp på att dra ut men blev krångligt då emelie ville  vara en tråkig soffpotatis ist. Så jag ringde bennet och hankade på dom..
Skulle till förfesten trodde jag men dom skulle ut tidigt, vilkte var kass då jag inte hunnit dricka något. Men, vi drog till Karlsson där det var en sjuk lång kö! Så efter lite övervägande drog vi vidare till huset, där det va helt tomt.
Så när Bennet drog med sista bussen hem, hängde jag med han. Förstår inte jönköpings uteliv. Alla drar till Karlsson, även om det är kö i en timme ställer dom sig där. Och går man någon annanstans är det helt tomt, tråkigt!! Sen är jag nog lite bortskämd då jag varit ute så mycket utomlands på sistonde, jag har glömt bort vad köer, inträde och gadrobsavgift heter...

precis när jag kom hem till lägenheten hade mina inneboende kommit. Jag fick en massa choklad och niklas hade whiskey som han och johan drack. Jag avstod. Trevligt med lite catch up.. :)
Idag blir det att slöa fram till klockan 18 då jag börjar jobba..



Anonym

Jag är en stolt soffpotatis! Speciellt igår :D så skönt att ligga i soffan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: