2010-04-12
 20:52:22

full fart framåt

Väldigt mycket som händer just nu. Jag gillar det, men hinner dock inte med er så mycket. Hinner inte med min familj heller. Va hemma sist när jag kom hem från Thailand, i början av januari. Idag pratade ja med liffo och han frågade när vi ses nästa gång. Den enda gången jag vet säkert är 4 juni då jag ska på min kusins student i Malmö. Känns sjukt. Vi bor 1 timme ifrån varrandra och ses så lite. Men det blir så eftersom jag jobbar nästan varje dag. Har aldrig 2 dagar ledigt i sträck och då känns det lite onödigt att komma hem. Men saknar er ska ni veta:)

I helgen jobbade jag, sen jobbade jag, sen jobbade jag lite till. Stod i baren hela kvällarna, mycket roligt!! Nu är jag nyss hemkommen från en fika inne istan.. Adam & Hansson skulle gå på Avatar i 3d. Men kännde inte för att hänga på så har bjudit hem Emelie på lite räkor, vitlöksbröd å vitt vin:) Hon kommer nog när som helst.

Imorgon ska jag och 2 av mina kollegor(väldigt vuxet ord) åka till Göterborg och gå på vinprovning. Vi ska byta vinleverantör och har blivit inbjudna smakning och info. Efter det blir det nog lite shopping. Kommer bli trevligt:)

Onsdag ska hela gänget ut och äta då Hansson fyllt år och emelie fyller år imorgon, GRATTIS:)

Så jag har mycket på gång just nu. Ska försöka hinna med någon lunch/fika med 2 gamla kollegor som jag sprang in i idag.. Och nu har min hårdträning börjat också, friskis here I come... Inte för att jag kommer ligga på playyan något i sommar, men ändååå!!

Uteserveringarna är på plats, sommaren är på väg, nu kör vi!! Jobb, jobb & jobb:)


♥ familj och sommar.



nicole

Oh så du kommer på min student! Vad glad jg blir! Inbjudan kommer snart



PUBLICERAT: 2010-04-12, 22:19:27 | URL: http://nlindborg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: