2009-11-12
 14:21:15

Gastblogg!!

Hmm.. har val lovat mig sjalv att jag aldrig nagonsin ska lasa en blogg ens.. men nu sitter jag har.. i thailand.. vid en dator.. och skriver gastblog som det sa vackert heter:P Kanske ar ok bara for at jag ar i thailand och inte kan snacka med er men annars sa lovar jag att inte gora om det;)

Har det ratt bra i thailand.. kan val saga.. mkt sol, bad och en hel del singha!! Och det gillar gilar vi saklart:) men just nu sa ar det mkt med pluget, som sagt prov idag, igar plugade jag i 4 timmar.. tror aldrig jag har plugat sa lange ngnsin... senaste gangen jag plugade forresten var val i gymnasiet men det var val kanske inte sa varst seriost emellanat! iaf sa har jag stat bakom bardisken for forsta gangen i mitt liv, vilket var en riktigt maktig kansla:) Och nagra dagar senare sa har jag och lollo lart oss 20 drinkar!
men kanske det roligaste vi har gjort i skolan ar at flaira. vi gick ner pa stranden och borjade lara oss grunderna for att kunna jonglera med flaskor och dylikt! For ovrigt sa ar det sjukt varmt har i patong, inne pa skolan sa svettas vi floder men har riktigt javla skoj anda!

Finns endel riktigt skona manniskor har bl a tva skaningar som vi traffade ute forsta kvallen som ocksa gar kursen.. Den ene trogare an den andre, och glommer saker till hoger och vanster.. historien som toppar just nu ar val kanske den Tim har om nar han fick punka mitt ute i ingenstans och tvingades slagga hos ett par thailandare over natten:P

Men.. trivs skitbra har i thailand och ser fram emot nastan tva manader till plus att bli en utbildad bartender!
ser ocksa fram emot boysen kmr ner och gor kosa mui!

Tjaa!


<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Hej!

Är i Bunkeflo!

Har ätit Italienskt!

Ola vann körslaget!

Alla hälsar!



/kram Österlind och Lindborg



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: