2009-12-01
 12:46:48

slutprov - teori

nu ar forsta delen over, det kanns sa jakla bra!!
drink provet gick battre an vantat, 85 drinkar. Och an sa lange vet jag bara 2 som jag har haft fel pa. Och dom 2 var sanna som inte fanns med i boken utan dom hade dom bara namt, och tyckte att man borde kunna. Alla klagade men det hjalpte inte.. surt! sa drinkarna hoppas jag fa MVG pa :)
Teori provet om historia & destillation m.m var svarare, men det kanns anda som att jag ska klara det!! Vi fick lukta, provsmaka gin, rom, tequila, whisky, vokda & cocgnac och sen skulle man satta ut vilket som var vilket.. haha jag fick ett ratt a det var vodkan.. hahaha.. Noll koll.. att kolla pa fargerna hjalpte inte sa mycket for man visste inte om de hade ljus eller mork tequila eller rom..

men men i det stora hela gick det bra a de kanns sjukt skont att det snart ar over.. nu kan jag inte plugga mer utan far hoppas att jag har lite tur med mig imon och far 8 drinkar ja kanner mig saker pa nar jag star i baren..:)

Adam kannde med att han klarade bada provet sa satter vi de imon ar vi godkannda!! en otrolig lattnad da de varit sa tufft har sa man trott att man knappt skulle klara det..

Nu ar det bara en dag kvar sen blir det semester pa riktigt!!!! wiho!!
Pa torsd, fredag blir det fest. fredag blir det aven eller formodligen BUNDGY JUMP ( inte for mig men for adam a ett gang till) haha sen phuket market :) nice!
Som det ser ut nu ar vi ett stort gang som drar till phiphi orarna efter kursen, sen drar ja a adam vidare till krabi for att sedan mota upp jkpg killarna:) Snalla ta med losgodis till mig, mkt lakrits!!!!!:)

blev inget bartender jobb for mig da dom var tvungna att flytta upp invigningen en hel vecka for att kungen fyller ar pa lordag a da far ingen dricka.. haha kasst!! :(

kram fran lollo
- en dag ifran att vara en utbildad bartendet... toppen!

var larare ska gora en screming oragsm pa frivilliga anita..hahahaVaran larare patrik ska gora en screming orgasm pa anita. har en sjukt rolig film om detta som ska laddas upp nar jag har med tid.. haha!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: