2009-12-28
 12:23:02

Livet!

Tjillivippen!!

Mar helt underbart bra. Kom precis in har efter att ha njutit av en Chang (thailansk ol) vid solnedgangen. Vi bor vid ett stalle som ar kant for sina solnedgangar och det ar hur fint som helst!!

Igar hyrde vi moped eftersom man maste ha det nar man bor dar vi bor. Vi akte sedan ivag till Fullmoonstranden dar det ar ett ganska stort samhalle och det kryllar av folk.
Det var party precis overallt och vi var dar vid 8 pa kvallen. vi gick mest runt och kollade laget och satte oss sedan och at innan vi akte hem. Alskar Thaimat!
Att kora har ar ganska svart eftersom vagarna gar som bergodalbanor. Forst en hog backe upp sen ett stup. En gang fick jag tillochmed hoppa av mopeden och ga upp for den klarade inte av det, haha!! nar vi kom hem spelade vi chickago vid stranden och myste. Bennet som ar varldens fotbollsnord eller nar det galle vad som helst satt vid baren och kollade pa Tv istallet..:)

En tidig kvall eftersom det skulle bli en tidig morgon. Vi hade bestamt oss for att aka ivag och hitta en fin strand. Och det gjorde vi. Snacka om vykorts bilder:) Kritvit strand och klart vatten, hur fint som helst!! hade dock lite otur med vadret idag da det blev molnigt efter ett tag.. Akte sedan vidare till en annan strand och at lunch dar for att sedan bege oss hemmat.
Hade lite sms kontakt med systern min idag som pratade om en resa till NY! va, jag vill ocksa hanga med:) beratta mera! Ska tillagga att resa har i Thailand ar billigare an vad man kan tanka sig och har en hel del av min reskassa over. Sa jag hanger garna med, hihi(A) har inte ens kommit hem fran en resa innan jag vill ivag pa nasta, men san ar jag.. Varfor va i sverige nar man kan va nan annan stanns?

Mamma hade skrivit att hon raknar ner dagarna tills vi kommer hem, och Adam sa idag att det ar 6 dagar sen borjar vi resa hemmat(ska va en natt i Bangkok) och jag borjade fa lite panik. sa lite? trodde de var langre kvar.. sa nu galler det att njuta till max:) Ska samtidigt bli skont att komma hem igen faktiskt. Men innan jag blir hamtad pa flygplatsen har jag faktiskt tank att hinna med fargning och forlangning av mitt har & en hel del shopping:)

Ikvall blir det formodligen strandfest:)
Hoppas ni hade de mys hemma..
kramar fran Thailand


Kortet taget for 15 minuter sen pa stranden. Mys!!


Jill Österlind

Wow, vilka bilder!

Lite avundsjuk blir jag!

Allt väl här,jag är långledig och börjar inte jobba förrän d.11/1, skööönt!

Har städat lite och träffat mina Mobäckskolleger idag.

Pappa är i väg och tränar judo!



Passa på och njut nu mens du kan!



/Kram mamma!


Anonym

ååh va härligt :) ja har försökt skicka en massa sms till dig men dom kommer aldrig fram :( ja skickade 2 på julafton ett god jul och att din lilla paket ligger under granen och väntar på dig :)sen har ja försökt skicka andra dagar men dom går inte heller fram.. men njut nu de sista, så ses vi snart!! Puss och kram och nyp i stjärten ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: