2009-12-27
 08:11:03

Koh phangan

Nu har tyvarr Tommy och Morgan lamnat oss for kalla Sverige. 2 underbara killar som rest med mig och Adam sen bartenderkursen slutade. Tommy var tvungen och aka hem och jobba och Morgan var pank, haha.
Dom akte till Bankok igar samtidigt som vi lamnade koh samui och akte farjan over till Koh phangan.

Har hade vi redan bokat hotell eftersom det ar fullt pa hela on. Vi var riktigt spanda nar vi satt i taxin pa vag hit. Men vi hade verkligen tur. Vi bor i lyx bungalows och har bade pooluttsikt och havsuttsikt! Vi bor lite offside vilket ar skont da vi har bott mitt i smeten hela tiden innan. det ar hur nice som helst.

Igar nar vi kom fran och borjade packa uppsakerna sa fick vi stromavbrott. Hela denna delen av Koh phanag ficj tydligen det sa det var bara att gilla laget! Efter ett tag borjade vi bli hungriga och stallet jamte vart hade grill buffe sa det korde vi pa! Satt vid stranden och at. Efter nagra timmar gick vi langst stranden for att se om vi kunde hitta nagot kul. Gick forbi fina hus och hotell. En liten bar fanns ocksa. Efter ett tag kom vi till en jatte fin resort med bar och biljard & pingis. Sa blev nagra runder biljard och aven fotboll pa TV.

Idag har det blast lite sa vi har legat vid poolen. Bennet har kopt en Amerikans fotboll som dom sitter och kastar gris med i poolen. Vi ar dom anda som ligger vid poolen och det ligger 3 st vid stranden och anda ar det helt fullt pa stallet, sa jag undrar lite vart all folk ar.. haha

klockan ar 2 har och jag har problem med solen, den verkar inte gilla mig. far utslag liknande solexem. Har haft det i nagra dagar nu nar jag lagger mig i solen men idag lag jag inte ens i solen och fick det anda?!?! jag smorjde in mig och lag i skuggan... sa vet inte riktigt var ja ska goraa! Man far panik av att de kliar sa gick in har och skrev av mig lite ist:)
En positiv sak ar anda att min urinvagsinflamation har forsvunnit, jippie!! nu har ja ba skabb ist typ..
Sa far val ga in pa apoteket och kopa nagon kram for min hud ocksa sa blir det nog bra:)

nu ska vi snart ivag och ata lunch.. Kramkram!!


Jill Österlind

Hej!



Kul att läsa hur ni har det!

Hoppas att ditt kli går över, prova med att byta solkräm.

Här är allt bra. Nu efter julen är det bara tre hemma. Just för tillfället är det bara jag och Passa. Har bestämt mig för att "slappa" idag.

Fille och pappa är och jagar.

Räknar dagarna tills du kommer hem igen (9)



Må så gott!

Hälsa Adam!

/Kram Jillo!


Lena

Hej på er!

Kul att läsa dina berättelser Louise. Verkar vara skönt där ni är. Här är det regnigt och dimmigt. Idag slappar vi lite efter helgen. Kom hem från Sivs juldagen, det var kul hos dem. Hoppas din klåda går över ,är ju inte kul när ni är så nära solen. Snart är det nyår och ni kommer hem det ska bli jätteroligt. Ta vara på er och ha det bra, Hälsa Adam

Kramar Lena



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: