2009-12-31
 10:56:43

Gott Nytt Ar!

Tjillivippen!!

Idag skiner solen och ar lika stekig som vanligt. Later kanske dumt for er dar hemma men nu borjar jag bli trott pa att sola! Snart kommer vi hem, ska bli skont!! Men samtidigt sorligt, jag alskar ju detta livet..:(

Idag tog jag och Adam moppen in till Had Rin eftersom han skulle prova kostymen han haller pa att sy upp! Han ska sy upp en svart kostym och 3 skjortor. Kommer bli riktigt bra! Vi at sedan lunch pa en italiens restaurang, MUMS. Pasta for min del och pizza for adam.. till efterratt blev det en donut. Det satt gott i kistan. Ja, varat nyttiga liv borar om en vecka i Sverige, haha!

Sjalv har jag klippt, fargat mitt har samt gjort harforlagning.. Ar hur nojd som helst. Kanns konstigt att ha sa langt har. Hade tatt en bild enbart for att dela med till mina kara lasare hur snyggt det ar men tyvarr sa glomde jag kameran och ar pa tok for lat for att ga och hamta den. ( jag ar ju pa semester)

Ikvall blir det nyars supe pa nagon mysig restaurang och sedan ta taxi till Full Moon Party. 30 000 personer pa strander, kommer bli maktigt. Ska traffa en del kursdeltagare ocksa sa det kommer bli hur great som helst. :)

Na nu maste jag sticka och fixa haret!

Hoppas ni far en grym kvall! Avslutar detta med ett av hanssons fina citat: "Alla vagar leder till Rom" Hm, ok!


Manne, antar det var din kommentar? du had einte skrivit ditt namn. Dina sms kommer inte fram for har Thai-nr har. Sa du vet! halsa familja! Gott nytt pa dig:)


 kram!!





Christer

Låter som ni kommer att få ett häftigt nyår.

Vi väntar att ni skall komma hem snart, så

ha det så bra och njut av de sista dagarna i solen och värmen.



Gott Nytt År

Lena Christer Emma


Malin

Ja de va ja lollo :P viste inte att ja va tvungen att skriva i namnet ;P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: