2009-12-05
 09:03:23

do you wan't some cheese too that wine..?

har precis kommit hem fran budgy jumpen dar adam, tommy och morgan har hoppat.. vi hyrde moppar a korde dit.. sa jakla haftigt var det.. har tagit massa bilder som maste laggas upp snart:) sjalv bangade ja ur.. haha..

Avslutningsmiddagen var superkul i torsdags.. vi at fajitas a hade diplom och prisutdelning.. jag och 2 till var jattebesvikna pa varat slutresultat. var nastan saker pa att jag skulle fa ett A men fick bara ett B.. anledningen var tydligen att man var tvungen att fa A rakt igenom, och jag hade bara 91 procent pa historian a da blev det ett b.. men det gjorde inte overdrivet mycket. ar glad att jag klarade det, och att det ar over.. sen var det fest hela natten lang.. kom hem runt 5...

Nu ska vi fortsatta med mopparna mot phuket market. Jag har ingen egen moppe eftersom jag aldrig skulle kora i denna kaosen och pa domma vagarna.. haller mig stadigt runt adam nar han kor ist.. sa idag kommer det bli supermycket shopping..

idag fyller kungen ar sa ingen alkohol saljs overhuvudtaget. men vi pa kursen har bunkrat upp ett lager for en av agarna pa club lime(bartenderskolans restaurang) skulle ha en hemma fest i hans hus sa formodligen ska vi dit:)

nu maste ja kila, hoppas ni har det bra dar hemma:)

Kram luuul


Liffo

Låter häftigt, kör försiktigt på mopparna..och alltid nyktra.

Grattis till bartender!

Vi hörs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: