2009-12-12
 03:43:03

clean as you go

hejsvejs!

Nu ar klockan halv 10 pa morgonen har och jag o adam ska snart ta baten och aka till Krabi:) Dar ska vi mota upp, bennet, svensson & Hansson! Kommer bli sweet..

Trivs jattebra har pa phiphi, nastan sa att man inte vill aka har ifran.. Igar morse stack de sista kursdeltagarna hem sa nu ar det bara ja & A kvar.. Vi skulle ha mys igar kvall (forsta gangen vi ar sjalva sen vi akte typ) men nu va de tydligen min tur att va sjuk.. mina kottbullar ar fett svullna (alltsa mina halsmandlar) sa kan knappt svalja.. Har vatt a kopt knark(antibiotika) som hjalper en del men nar det gar ur kroppen far ja uuunt igen.. sa far se hur det blir med de dara..

I forrgar va adam frisk och han med en utgang med nagra av grabbarna fran kursen, vara favvoriter Morgan & tommy:) jag hangde med forst med drog hem eftersom ja inte madde allt for bra.. Vi drog till en raggaebar, vilket alla borde gora nar dom ar har!! haha helt sjukt. Dom har en stor thaiboxnings ring mitt pa stallet och dom som staller upp och thaiboxar far en gratis bucket, haha!
Forst ut va sa klart varan Morgan mot en annan svensk kille.. a jag trodde arligt talat att dom skulle doda varran daruppe. Till en borjan sag mogge kanska kord ut men han kom igen i sista ronden och vann!! Vi stod och hajpade pa sidan sa det sag nog ut som vi stod a sloggs ocksa!! Efter det var de 2 tjejer, det sag riktigt kul ut eftersom dom inte kunde slass over huvudtaget..
Det var  verkligen en upplevelse att kolla pa detta men tyvarr tog jag inte med mig kameran sa fick inte bilder..

Vi har haft 5 kanonfina dagar nu med en massa stekande sool:)
Hoppas de fortsatter sa!!

saknar er lite dar hemma:)
puss & kram





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: